2014. május 3., szombat

Két kicsi kecske

                                                         

                                                             Két kicsi kecske


Ólomszürke ég, két napja zuhog…
járdán a tócsák összefolynak,
sártenger, lucsok..
közeleg karácsony,
de nincsen hangulat..
sok ember tócsákon bukdácsol
zsebkendő után kutat.
Hirtelen megláttam egy követ,
mely szigetként meredt felém,
arra igyekszem én,
szemben egy húszéves legény.
Mindketten melléléptünk,
loccsant a pocsolya…
A megállóba érve, szólt a fiú komoran:
-          azért, mert idős
még lehetne udvarias!
-          Ezt én is így gondoltam
éppen!  Kacagtam jó nagyot,
s szemembe kacér fény szikrázott.
-          Nézzen rám! Idős vagyok?
Akkor már a fiú is nevetett
-          Nem! Mondta:
-          Boldog karácsonyt!
                       Kislánnyal karöltve elsietett.                        

    
Budapest,  2013.02.13.
 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.