2014. augusztus 24., vasárnap

Széljegyzet

                                                     Széljegyzet
                                 / Néró költői versenyének meghívójára /


                                             Jaj nekem, ha jobb vagyok
                                             és akkor is, ha rosszabb!
                                             Kétszer születtem volna meg
                                             ha sose lenne holnap!
                                             Nem kéne babérkoszorú,
                                             csak meghagyná életem,
                                             én szegény nyomorult
                                             ezt nem remélhetem!
                                             Tehetségében eltökélt,
                                             kétsége sincs talán,
                                             hogy versenyt minek írt ki
                                             mindannyiunknak talány.
                                            Tudjuk migrén gyötri,
                                            kínjában hempereg.
                                            Hogy gyógyír a fejünk?
                                            Szegény,beteg!

                                                   2014.08.15.
               

                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.