2015. október 4., vasárnap

Ki jön a házamba?

                                          Ki jön a házamba?

                                       Ha szereted a púdert,
                                       engem ne szeress!
                                       Nem titkoltam soha,
                                       hogy nem vagyok
                                       tökéletes.
                                       Azt adom ami van
                                       és az nem álom.
                                       Aki álmot lapátra
                                       tesz, azt én ki
                                       nem állom!
                                       Lehet, nem vagyok
                                       jólfésült,
                                       de minden szavam
                                       igaz.
                                       Legyen tiéd, ha
                                       neked szimpatikus,
                                       a gaz.
                                       Ha kellek, ne kertelj!
                                       Az óra ketyeg.
                                       Az idő nem viccel,
                                       hanem előre megy.

                                      2015.10.05.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.