2018. március 1., csütörtök

Föld


                                                 Föld

                                             Ülök egy felhő szélén
                                             és lógatom a lábam.
                                             Alattam üveggolyó a
                                             Föld, hogy hívjon,
                                             vártam.
                                             A színes golyó
                                             csak pörgött alattam,
                                             én ültem szédítő
                                             magasban, hogy
                                             lelépjek, feladtam.
                                             Messze van, távoli,
                                             nem hív és nem bátorít.

                                             2018.02.26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.