2018. május 3., csütörtök

Kitüntetés


                                                 Kitüntetés

                                         Én vagyok a legkedvesebb
                                         költőm.
                                         Szívesen olvasom a verseim.
                                         Mit tagadjam, azért írom,
                                         mert ebben örömöm telik.
                                         Mint serdülőnek tükörbe nézni,
                                         mániákusan érdekel,
                                         mi az, amit pár éve gondoltam
                                         és ma, hogy szólna énekem.
                                         Szeretem másképp is megírni,
                                         sőt többféleképp, ha lehet.
                                         A költészet játék és teljesen
                                         elvarázsol.
                                         Ha elvarázsol mást is,
                                         már elértem, mit elérhetek.
                                         Kitüntetés, ha Peruban
                                         olvasnak és bárhol a világon,
                                         értenek.
                                                                       
                                              2018.05.03.

                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.