2018. augusztus 29., szerda

Törekedtem


                                                                Törekedtem

                                                       Túl türelmes vagyok.
                                                       Probléma nálad?
                                                       Szerénységem elvan.
                                                       Essen le állad.
                                                       Nem rágtak semmit
                                                       fülembe éppen.
                                                       Nem csócsált senki
                                                       számba pépet.
                                                       Magamnak köszönök
                                                       mindent, ami érdem.
                                                       Amire vágytam
                                                       sokszor el is értem.
                                                       Kerültem mindig
                                                       azt, aki ártott.
                                                       Próbáltam élni
                                                       e cudar világot.

                                                       2018.08.29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.