2015. augusztus 11., kedd

Évforduló

                                           Évforduló

                                      Te nem szeretsz,
                                      de én akartalak.
                                      Nem múlik év
                                      emlékezés nélkül,
                                      ha eljön ez a nap.
                                      Szomorú vagyok.
                                      Ünnepelni bátor.
                                      Ez a családi "Trianon"
                                      eljött magától.
                                      Poharam emelem
                                      de nincs ki megissza
                                      borát.
                                      Tőlem fordul el
                                      sok igaz barát.
                                      S a gyermekem.
                                      Uram, Isten!
                                      Mit vétettem én!
                                      Megkérdezhetem?

                                      2015.08.11.                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.