2015. augusztus 13., csütörtök

Könnyű dal

                                          Könnyű dal

                                      Egy életem van
                                      és neked se több,
                                      ne szomorkodjunk
                                      egész délelőtt.

                                      A kerge álom
                                      véget ér hamar,
                                      vágyak tengerén
                                      valóság a part.

                                      Mi ajándéknál
                                      kedvesebb: mosoly,
                                      elsimítja bennünk,
                                      ha lenne fájdalom.

                                      E-dal legyen az ír
                                      ha rossz nagyon,
                                       a nap ragyogjon
                                      minden alkonyon.

                                      Ne gondolj másra
                                      míg veled vagyok,
                                      ne bókolj másnak
                                      míg én itt vagyok.      

                                      Csekély e - kérés,
                                      nekem ennyi kell,
                                      ha nem vállalod
                                      felejts engem el!

                                      2015.08.13.     
                                   

                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.